امام جمعه فهرج:

ما قطعاً انتقام شهدای قهرمان پاسدار را  می‌گیریم

امام جمعه فهرج با اشاره به اینکه قطعا پاسخ سخت، پشیمان کننده و دندان شکنی به جنایت اخیر اسرائیل می‌دهیم، گفت: این پاسخ را ما مشخص می‌کنیم کجا و به چه نحوی باشد.

حجت الاسلام رضا آقا ملایی امام جمعه شهرستان فهرج در خطبه‌های نماز جمعه این هفته، همگان را به رعایت تقوای الهی توصیه کرد و گفت: تقوا وسیله نجات انسان است و بی تقوایی انسان را ذلیل می‌کند.

وی افزود: هر کسی طالب سعادت، نجات، پیروزی و رسیدن به قرب الهی است راهش تقواست؛ پس  باخدا باشید و پادشاهی کنید که زیباترین و نورانی‌ترین فضیلت تقوا است.
 
حجت الاسلام آقا ملایی به فلسفه روزه گرفتن اشاره کرد و گفت: فلسفه روزه گرفتن بالاتر از آن چیزی است که فکر می‌کنیم. 

وی اظهار داشت: یکی از مهم ترین حکمت‌های روزه ماه مبارک رمضان رسیدن به مقام متقین (اهل تقوا) است و در حقیقت متقین مقام بالایی دارند.
 
خطیب جمعه فهرج به عید سعید فطر اشاره کرد و گفت: عید سعید فطر، عید بندگی است و افراد در این ماه با روزه گرفتن، با لیالی قدر، نماز شب و مناجات‌هایی که در این ماه داشته اند خود را به مقام ابرار می رسانند و مقام ابرار مخصوص امیرالمومنین (ع) و اهل بیت رسول الله و فرزندان حضرت سیدالشهدا (علیهم السلام) است.

حجت الاسلام آقا ملایی گفت: شیعه بودن آقا امیرالمومنین (ع) راهش تقواست و بی تقوا راهش از آقا امیرالمومنین (ع) جداست؛ چرا که بی تقوایی راه شیطان و پیروان شیطان است.

خطیب جمعه فهرج به روز جهانی قدس اشاره کرد و با اعلام اینکه روز جهانی قدس، روز بسیار مهمی است، افزود: ۶۰ سال است، رژیم صهیونیستی تلاش می‌کند، فلسطین را از نقشه جغرافیایی حذف کند؛ ولی بت شکن قرن حضرت امام خمینی (ره) مانع نقشه خبیثانه رژیم صهیونیستی و مستکبرین جهان شد و کسی که میز بازی رژیم صهیونیستی را نابود کرد حضرت امام خمینی (ره) بود. 

حجت الاسلام آقا ملایی با بیان اینکه روز جهانی قدس باعث شکست و نابودی رژیم صهیونیستی شده است، تصریح کرد: کمترین ثمره روز جهانی قدس این است، سبب شده، جلوی پیشرفت رژیم صهیونیستی گرفته شود. 

خطیب جمعه فهرج، روز قدس را یکی از برجسته‌ترین یادگاری‌های امام برای جهان عنوان کرد. 

وی افزود: روز قدس امسال حال و هوای متفاوتی دارد و آن طوفان الحرار در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان تحت تاثیر طوفان الاقصی است که معادلات جهانی را به هم زده است.

حجت الاسلام آقا ملایی، راهپیمایی روز جهانی قدس امسال را پشتوانه‌ای بی بدلیل عنوان کرد و بیان داشت: آینده از آنِ حزب اللهی‌ها است و راهپیمایی روز جهانی قدس امسال، پیش به سوی قدس شریف و مسجد الاقصی است. 

امام جمعه شهرستان فهرج گفت: رژیم صهیونیستی در غزه شکست خورده است و اکنون بازی زرگری راه انداخته اند. 

وی افزود: رژیم صهیونیستی با اقدام تروریستی حمله به کنسول گیری ایران در دمشق سطح دیگری از طرح واشنگتن برای خروج از بن بست پرونده‌های موجود را کلید زد.

حجت الاسلام آقا ملایی تصریح کرد: کابینه رژیم صهیونیستی بار‌ها با ترور فرماندهان و مستشاران نظامی ایران در سوریه و لبنان سعی کرد پای ایران را به جنگی در منطقه خاورمیانه باز کند و به این بهانه پرونده موجود خود با ایران را با کمک ایالات متحده و ناتو بر ببندد، اما کورخونده است. 

امام جمعه شهرستان فهرج گفت: نحوه پاسخگویی را ولی امر مسلمین جهان حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی) مشخص می‌کند و در حقیقت امروز ما مشخص می‌کنیم در کجا به رژیم صهیونیستی پاسخ دهیم.
 
وی اظهار داشت: نیرو‌های مقاومت برای پاسخ به رژیم صهیونیستی حداکثر توان خود را به کار خواهند گرفت. 
حجت الاسلام آقا ملایی، رهبر عظیم الشان ایران حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی) فرمانده معظم کل قوا را بالاترین سیاستمدار دانست و گفت: ما قطعا انتقام شهدای قهرمان پاسدار را  می‌گیریم و اطمینان داشته باشید خون آن ها، دامن استکبار جهانی را خواهد گرفت؛ قطعا پاسخ سخت، پشیمان کننده و دندان شکنی می‌دهیم و این پاسخ را ما مشخص می‌کنیم کجا باشد و به چه نحوی باشد.

 وی تصریح کرد: برای پاسخ دادن به جنایت کنسول گری ایران فقط یکی از سربازان حضرت امام خامنه‌ای کبیر مثل حزب الله لبنان و انصار الله یمن کافی است.

در ادامه نمازگزاران فهرجی با شعار‌های مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل، جنایات رژیم کودک کش صهیونیستی را محکوم کردند. 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.